vrijdag 24 oktober 2008

***Levertijd armbandjes***








Doordat Pittig en Stoer in de Ditjes & Datjes staat is de levertijd van de armbandjes op het moment wat vertraagd. Er is giga belangstelling voor. Natuurlijk enorm leuk maar het geeft soms een vervelend gevoel als een klant soms wel 3 weken moet wachten op een armbandje. Dat is nu net even niet anders. Gelukkig is daar veel begrip voor!!

De meeste modellen worden gemaakt door een lieve collega Danielle. Ze is nu bijna 6 maanden zwanger, dus voor haar wordt het ook steeds pittiger. Sinds kort heb ik er zelf ook een aantal op gezet, model flower en model super Pink. Die kraaltjes heb ik zelf op voorraad dus kan ik dat nu ongeveer binnen 1.5 week leveren.
De ringeling hangers enzo liggen nu ook in een aantal winkels zie "verkooppunten" op de site.
Ook dat moet ik regelmatig aanvullen, helemaal leuk om te doen hoor, maar omdat het handwerk is gaat er een hoop tijd in zitten.

Zoals ik gister al zei nieuwe collectie is werkelijk enig van Vingino! ben er helemaal weg van :-)
Over 3 maandjes ook het andere merk erbij, dus aankomende zomer kan niet meer stuk!
Lieve groetjes, Sharon


Geen opmerkingen:

Een reactie posten